23 maj

och dagen är här!
kan knappt fatta det, om 6 timmar är vi i luften på väg hem till sverige.
känns knappt som att jag fattat att vi varit här överhuvudtaget, men alla minnen och bilder visar något annat.
iiih.
helt galet.

nu sitter jag o åsa på namaste o kollar det sista inför flyget, vi packade klart förut och vårt rum är lika fult och tomt som det var innan vi åkte.
har inte sagt hejdå till amanda, max o veronica än, men när vi sa hejdå till camilla förut så var det tufft och det blev lite tårar. kommer jag palla att säga hejdå till de andra?
som tur är så kommer jag ju hem imorrn och då kan ju inget vara dåligt och ledsamt, bara bra :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0