10 maj

Och nu är det bara två veckor kvar.
I veckan var martin o barbro här, och det var riktigt riktigt bra :) vädret var kanon och vi solade, käkade, kollade på barcamatchen och åt paella med skolan, mycket trevligt.
igår var vi i granada o kollade på stan o alhambra, blev kär i den staden, helt klart. ändå tills det började regna.

Imorrn kommer max två killkompisar hit o ska stanna i tio dagar, det blir spännande.

förövrigt är tre av fem i lägenheten sjuka nu också, jag en av dom, inte särskilt kul. mest synd är det om max, dels för att han är kille och dels för att han har feber.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: frank

jag gick och tänkte idag på hur gärna jag skulle vilja testa på ett liv som kille.

jag saknar dig!

2009-05-11 @ 16:24:36
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0