fredag den 13e

och då vi är i spanien så behöver vi inte vara rädda för någon olycka. enligt veronica är det tisdag den 13e som är olycksdrabbande härnere och det var ju tur det.

skolan idag var bland det konstigaste jag varit med om. jag, åsa, max och camilla spårade ur totalt pga fylla/baksmälla/hunger. På rasten hade max enmansshow där han började snacka stockholmska och för första gången här nere skrattade jag så jag fick ont i kinderna.

på vägen hem från skolan bestämde vi oss för bakfyllepizza och då de var svindyra köpte vi bara två stycken. när vi fick dom var dom mindre än barnpizzor och vi blev inte särskilt mätta. pizza är dock alltid pizza och vi njöt till fullo.
jag o max gick o la oss på takterassen o solade och de andra däckade i sina sängar. låg väl däruppe i typ två timmar och sen dess har jag varit sängliggande ungefär hela tiden. det är jobbigt att festa i spanien!

PUSS på martin för imorrn firar vi 23 månadeeeer!

Kommentarer
Postat av: Den där Malin

den där Max råkar inte ha en tvillingbror i Jönköping? gick nästan in i en kille igår kväll som såg precis ut som honom. i alla fall enligt mitt tycke =) har du sett blueberry nights?

2009-03-14 @ 11:33:18
URL: http://malinmargareta.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0