9 mars

Idag lämnade vi tjejer Max hemma i lägenheten för att inta Malaga shoppingcenter.
Vi hade goda intentioner att komma hem med flera påsar onödiga och nödvändiga saker allihop, men efter att ha letat efter HM i ungefär tre timmar och bara varit inne i några enstaka affärer var det mest jag som kom hem med onödigheter.
Härligt o shoppa såklart, när det inte bara är samma gamla vanliga affärer. Vi hittade inte ens HM!
Hittade iallafall det viktigaste; svart kofta, eftersom jag glömt min hemma, och solglasögon, eftersom mina gick sönder under resan hit.

I skolan idag lärde vi oss en jäkla massa ord också. Och vi fick skriva egna recept, gissa vad jag skrev ner? ;) Panqueque!

Fick prata lite med min Martin i skype förut också, skönt o höra hans röst trots att han är så otroligt långt borta.

Imorrn hoppas vi på solsken och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0