7 mars

Jag älskar malaga!
Eller ja, själva malaga city har jag inte sett så mkt av än, men här i el palo är vädret gött och människorna glada.

Vårt internet la av igår vilket gjorde att vi kände oss väldigt deppiga ett tag, men sen blev det fest på taco och billig sprit. Lite öl och äcklig cider också, men mestadels absolut vodka och det blev en kanonkväll!
Efter lite egen förfest hemma i lägenheten tog vi oss till Rutger, vår nya holländska vän som höll i förfesten. Det är verkligen spännande att träffa så jäkla mkt nya människor från så många olika länder, tror vi kommunicerade på typ fyra olika språk igårkväll och det funkade kanon för det mesta.
Åsa, Camilla och Veronica följde med resten av gänget in till stan medan jag o den lite väl överförfriskade max tog oss hemåt.

Idag när alla hade vaknat och vi insett att vädret var kanon tog vi med oss filtar, vatten och kameror upp till takterassen och chillade i solen, så jäkla härligt!

Max lärde mig laga tortilla förut som vi tryckt i oss nu och snart bär det av till malaga centrum för lite shopping/vandring i bergen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0