7 mars

nu har vi vart inne i malaga centrum o chillat i solen. eller ja, chillat o chillat, vi besteg ett berg. lååång, slingrande väg upp i stekande hetta men härliga vindar, var en anings jobbigt. MEN, utsikten över hela malaga, havet, och bergen var helt klart värt det!

vi gick även in Castillo de Gibralfaro, jättestor typ borg som även den hade megautsikt över hela staden. Det var riktigt skönt o bara vandra omkring där i det härliga vädret o ta lite kort o njuta.

nu är jag så trött så jag tror jag ska svimma av snart, men det kan nog även bero på den massiva hunger jag börjar få.
Äh, no worries.

Kommentarer
Postat av: Sunne

Fy Sköööön va gött det låter. Är hyffsat avundsjuk på er :P Här hemma är det väl runt -2 och ibland snöblandat regn (Y)

2009-03-08 @ 12:11:01
Postat av: ellen

haha så går det när man gör lumpen istället för o lära sig spanska ;)

2009-03-08 @ 13:37:05
URL: http://ellenpellenplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0