4 mars

Efter fyra dagar i Spanien har vi fortfarande inte kunnat laga någon mat i vår lägenhet.
Det känns sådär och alla blir pöå lite dåligt humör när vi får gå hungriga från köket varje eftermiddag.
Skolan idag gick hyffsat, man blir väldigt trött i huvudet av att lära sig så mycket hela tiden. Vi hittade iallafall äntligen en affär som säljer kollegieblock, så nu har vi kunnat ta ordentliga anteckningar också :D

Nä vi insåg att spisen fortfarande inte var lagad gick de flesta o la sig för en siesta, och jag måste erkänna att jag blev väldigt sugen på det jag med när åsa låg o snusade bredvid mig. Men, jag känner mig själv och jag vet att om jag sover nu, sover jag inte ikväll, vilket blir jobbigt.

Förövrigt blev vi bjudna på fest idag, av en typ studentförening som heter Erasmus, ganska känd tror jag?
Den skulle vara inne i stan iallafall, och det var tema på den. Gillade man blondiner skulle man ta på sig blå kläder o gillade man brunetter skulle man klä sig i rött.
Då den börjar ungefär vid tvåtiden inatt och slutar halv sju, insåg vi att det blir lite väl lite sömn innan skolan, så det blir nog ölkväll ikväll igen!

Nu ska jag o Åsa ut o vandra lite o förhoppningsvis komma hem med ett par varma tofflor och varsina mobiltelefoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0