4 mars

och ikväll har vi fått maaaaat. mumma.
vi tjejer i lägenheten lämnade max hemma för att laga mat och tog oss till vodafone nu ikväll för att köpa oss telefoner och telefonkort.
Jag skulle försöka prata på spanska och i mitt huvud lät det så bra, men när jag skulle prata med hon som jobbade där blev det mest några fåtal ord och en massa que?
vi lämnade iallafall affären nöjda och glada med varsin ny vit-röd-rosa mobil (som inte har några funktioner överhuvudtaget ungefär), varsitt nytt spanskt mobilnummer laddat med 14.99 euro och ett kvitto där det stod 19 euro på. Kanonköp!

Och det luktade mat när vi kom hem! max är riktigt bra på att laga mat och vi var riktigt jäkla nöjda efter att ha stoppat i oss massor med pasta, tomatsås med bönor (jag hade dock en egen gryta där han lagt undan lite tomatsås åt mig pga bönorna) och lite tortilla. MEGAGOTT! har aldrig kännt mig så nöjd. Efter två dagar av hunger var vi nu mätta.

Sen dess har vi chillat, pluggat lite och nu är det sängen.
Hoppas på bra väder imorrn!

Kommentarer
Postat av: Den där Malin

han verkar vara snäll den där Max =) du får väl bjuda igen på min nachokyckling nån gång då.. eller har ni ugn?

2009-03-05 @ 07:33:10
URL: http://malinmargareta.e-blogg.se
Postat av: ellen

nej, vi har ju ingen ugn, helknäppt. vi har en megastor micro dock.

2009-03-05 @ 14:41:36
URL: http://ellenpellenplutt.blogg.se/
Postat av: Den där Malin

men du kan säkert göra det där ändå, fast du kan ha nachos bredvid och göra det som en gryta istället.. enda anledningen till att man har det i ugnen är ju att osten ska få färg...

2009-03-05 @ 14:44:32
URL: http://malinmargareta.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0