28 februari

Dan före dopparedan. Typ så känns det. Jäkligt förväntansfull är vad jag är.
Packningen är klar o både jag o mamma fick sitta på väskan för att få igen den. 20,1 kg stannade vågen på o det är jag jävligt nöjd med. har massor med plats för mer packning i handbagaget men 6 kilo är en liten massa och mer än dator o lite färdgrejer fick itne följa med.

Igår hade vi familjemiddag o det var mys att vi hann med en sån innan jag åker.
Idag har det vart fullt upp nästan hela tiden, packa färdigt- åka till åsa- hälsa på martin- 19-årskalas för martin och kvällen ser ungefär likadan ut.
Skjutsa mor o far till odensberg- se på fotboll- hälsa på hos sunne o säga hejdå till alla- äta sista eldoradopizzan och sen äntligen lite mys med martin.

Det är ett stressigt liv innan man åker på semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0