24 mars

skitdag.

är otroligt seg, sov alldeles för lite i natt. vi gick o la oss sent för vi var alldeles för sugna på lite greek innan vi gick o la oss och innan vi somnade hann anders ringa o prata lite o sen ringde det igen vid två. ingen kul dag i skolan.
hade concha idag igen också, the bad teacher, och då vi ska börja med b-kursen nu är det lite högre krav på vårt talande.
igår köpte jag äntligen en fotboll också, en väldigt dålig plastig en som verkligen inte är i rätt viktklass för att vara en riktig fotboll, men den funkar kanonbra att hoppa på när jag gör min fotbollsworkout. Jag gjorde den inne i hallen och trots att jag inte tror att våra grannar under tyckte det var så kul under den kvarten jag höll på så funkade det bra för min del :)

igårkväll var maria här en stund o vi kollade på greys anatomy och idag är amanda här o hälsar på. Vi börjar skaffa vänner här nere! svenskar iofs, men ändå.

och ja just det. i lördags morse hade vi en kackerlacka i badkaret som var ca 7 cm som max slänge ut genom fönstret och idag såg jag o camilla en nästan lika stor som sprang över golvet i köket och under tvättmaskinen. Förhoppningsvis var det från rören under den som den kom ifrån och förhoppningsvis är det där den är nu, för vi har kört igång tvättmaskinen. död åt kackorlackorna.

Igår fick vi även veta att max föräldrar och lillasyster kommer hit i början på maj och anders har nu bokat resa hit den 16e april. Jag vill också få besök! Martin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0