21 mars

det är lördag, och vädret ger oss fingret och är dåligt. helt grått, igenmulet. när vi har en hel dag oplanerad, bara någon lös idé om att åka in till alcazaba, ett fort eller något inne i malaga, blir vädret dåligt. elakt!

På grund av detta blev det en rejäl sovmorgon, som kanske inte var så jätteplanerad egentligen, och vi gick upp vid tolv. Kanske inte så konstigt egentligen, då vi inte gick o la oss förrän tre. eller ja, jag gick o la mig runt kvart i två efter att ha sett one tree hill o chillat lite, och när de andra kom hem runt två var det omöjligt att sova när de satt i köket o  prata. Vi hade ju lite för fest här hemma hos oss bara vi fem och sen var jag så otrligt megatrött att jag stannade hemma från baren, vilket var tur, då de inte hann gå till någon bar iallafall eftersom de stängde vid två.

och just det! några av de holländska tjejerna har berättat för oss om en skitskum kille som står utanför deras lägenhet och fönster o blottar sig för dom, har följt efter dom till stranden o sånt också. Ett rykte har gått att han gillar blonda tjejer, och vi, som varken har fönster som går att se in igenom eller en balkong, har kännt oss ganska säkra ändå. Igår när de skulle gå hem hade han dock kommit fram o pratat med åsa och veronica o sen följt efter dom. Scary! jag vill inte gå ut själv här omkring längre..

Nu har vi städat hela lägenheten, vilket var otroligt äckligt. Ingen kan ha städat den på ett bra jävla tag alltså, med de dammtussarna vi fick fram. Såklart har vi ingen dammsugare, så vi har fått sopa hela lägenheten, kul. Men, nu är den hyffsat fräsch iallafall, förutom mattorna, men det får vi väl klaga på på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0