20 mars

och det är äntligen heeeelg, så skönt.
det blir nog mest chill ikväll, vi har laddat upp med lite alkoholhaltiga drycker men vi får se hur det blir under kvällen, det känns som att hela lägenheten är lite småseg.

idag när vi kom hem bestämde vi oss för att läsa på lappen som de satte upp på entredörren för någon dag sen och med fasa insåg vi att vårt vatten kunde stängas av när som helst. Jag och Veronica hann gå på toaletten och tio minuter efter det stängdes vattnet av. Vi gick upp på taket, solade, jag, veronica o åsa började se på säsong ett av greek på datorn och sen, vid halv sju, kunde vi återigen gå på toaletten :)

åsa och anders firar sju månader idag och jag insåg att om tre dagar är det den 23 mars, vilket innebär att det var två år sen jag träffade min martin för första gången, woho! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0