2 mars

Första skoldagen var chill, vi gjorde prov och insåg hur dåliga vi var och sen övade vi lite verb.
Hela lägenhetsgänget intog Supermercado för att köpa diverse basgrejer till lägenheten och nu sitter vi o planerar hur vi ska göra om den från en svinkall tant-lägenhet till en mysig 80talist-lägenhet.

Max och Veronica, våra roommates, försökte laga tortilla åt oss förut men efter att en och en halv panna var färdigstekt dog vår gasspis, som jag faktiskt hade fått igång tidigare idag. Men vi käkade en femtedel tortilla och lite gurka tomat och röd paprika (ja, jag åt också paprika!) och sen gick vi på ölen. Tre enlitersflaskor San Miguel delade vi på och trots att jag tvingade i mig det så drack jag väl tre halva glas :)

Klockan är nu endast halv åtta och vi har faktiskt inte så speciellt mycket att göra.

Och ja just det, det regnar, idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0