19 mars

19 mars, och en månad kvar tills min kära far blir gubbgammal :) idag är det förövrigt el dia de padre här nere i spanien så jag skickade ett liten sms till pappa förut, undra om han hittat det än.

nu har vi lyckats få en lärare som jag ogillar ännu mer än den dåliga förra veckan, känns konstigt. hon vi har nu är iofs glad för det mesta men man får verkligen bara en chans hos henne, säger man fel i början så pratar hon med en som att man är dum i huvet efteråt, känns lite småsegt.

vi har solat lite på taket idag och jag är helt fast i harry potter ljudboken jag har på ipoden. tyvärr lyckas jag ofta blunda och sen somna när jag lyssnar så idag vaknade jag av att kapitlet var  slut och fick lyssna om nästan hela. Men, det är bra ändå!

idag har max och åsa lagar ordentlig husmanskost också, stekt panerad fisk med kokt potatis och vit sås, riktigt gott blev det :)
efter maten satt vi mest o chillade, läste lite o satt vid våra datorer och sen fick vi sms från alice o elvira som ville ta en drink nere på strandpromenaden. jag, veronica och camilla tog oss dit och drack våra san fransiscos, som smakar huuur gott som helst, men som vi nu insett inte innehåller någon alkohol. men gott är det!

nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0