18 mars

och en månad kvar tills åsa fyller tjugoooo. yey. anders kommer hit och hälsar på då, det blir kul för henne. och för oss andra också såklart, alltid kul med mer folk.

klockan är nu kvart i fem och jag, veronica och camilla har redan (!!) gjort klart våra läxor. Klockan brukar vara runt elva då annars, men idag tog vi tag i det. kan bero på de kraftiga vindarna som är utomhus. Max ligger fortfaranade uppe på taket o solar men jag klarade bara av att ligga där i någon minut innan jag blåste ner igen.

skolan är hård mot oss nu, vi går igenom massa krångliga saker mest hela tiden. men vi kommer ju någon vart iallafall, och det känns bra. fler nya lärare denna veckan, en som jag tycker är lite skum och en som går lättare att prata med. den läraren som är lätt att prata med gillar jag kanske lite mer bara för att hon sa att jag såg precis ut som cameron diaz igår, vilket jag tar som en komplimang :)

Kommentarer
Postat av: frank

tack för vykortet snyggosar !

idag är det massa vår i linköping, mums på den. puss på er, saknar!

2009-03-18 @ 17:15:28
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0