12 mars

Dagen började dåligt med att min fot värkte mer än vanligt och att "den där jävla haggan" som max skulle sagt ännu en gång kom in o klassrummet. buhu.
Det blev lite bättre sen när vi insåg att det skulle bli varmt och soligt hela dagen lång och att vi hade fest att se fram emot ikväll.
Vi gick o handlade, tvättade väldigt nödvändiga underkläder och la oss sedan på takterassen och gjorde lite av varje. Jag låg skönt o lyssnade på Harry Potter-ljudbok. Sov nog lite också för jag kommer inte ihåg hela kapitlet jag lyssnade på.

Sen var det tänkt att vi skulle sova till typ sex, duscha, laga mat, jag o camilla skulle handla vad vi behövde inför kvällen, hinna göra lite läxa tills imorrn och sen börja festa.

Vi vaknade för typ tjugo minuter sen. Lite för sent. Känns sådär. Men det blir fest ändå :)
Och ja just det, festen! Den ska va på ett piratskepp som är inne i stan! ballt. Vi kan även välja på att gå på ett "trafficlightparty", sånt som louise alltid ville ha som tema på ållefestare. Maha. Nästa vecka ska samma klubb ha ett "We love the fucking 80's and 90's" och veckan därpå blir det "Girls justg wanna have fun", där alla får ett par stringtrosor och lollipops när de kommer. Känns otroligt seriöst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0