4 april

Och dagen har varit helt kanon!

Runt nio gick vi upp för att börja göra iordning oss inför vår första utflykt härnere. Lite dåligt att vår första utflykt infaller först efter fem veckor, men ändå, vi var laddade.
Vi blev mindre laddade när vi insåg att det var mulet ute, men innan bussen till Nerja, staden vi skulle till, hann komma så blev himlen blå och vädret varmt, sköööönt.

Nerja var inte så litet som vi trodde, men det var riktigt fint där. Först åkte vi upp till några grottor vi tänkte besöka, men när det kostade typ 100 kr att gå in så var vi inte lika pigga på det. Så vi satt o fikade, matade vilda katter och lekte på en lekplats tills bussen tillbaka till centrum kom.
Sen gick vi ner till Balcon de Europa, som är typ som en utsiktsplats över havet. Fattade inte riktigt om man skulle kunna se afrika eller inte, men det var fin utsikt iallafall. Sen blev det soool, strand och bad och även en liten kik på tuffa klippor som låg precis vid stranden.
Kanondag!

Nu har vi käkat resans godaste köttfärssås so far och snart blir det filmkväll. Jag ska njuta av min marabouchoklad jag köpte på IKEA. mums.

Kommentarer
Postat av: Sunne

Nerja, nice där har jag varit i 2 veckor. Åkte ni ner för den enormt branta backen ner till stranden eller?

2009-04-07 @ 18:29:11
Postat av: emma

Jag har också varit i Nerja!! Trodde att det var jättelitet, var det inte det? var där med mamma och pappa när jag var typ 8. Läskigt.

2009-04-20 @ 16:09:46
URL: http://depuis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0