26 april

bara fyra veckor kvaaaar. vi sitter på namaste nu och utför vår allra bästa rutin härnere; varannansöndagmiddag på vår favvorestaurang :) Riktigt chill och vi trivs. Lasagnen är kanon också, det gillar vi.

Igår var vi i gibraltar och hälsade på apor, det var riktigt coolt. När vi hade gått upp för hela berget o kommer ner för en liten backe o ser den första apan fick jag panik och blev helt plötsligt livrädd för apor! kändes som att han närsomhelst kunde ropa på sina kompisar som kom o hoppade på oss, väldigt skrämmande. Men sen lugnade jag ner mig o posade lite med apan istället och det var ju kul.
Väldigt roligt o se hur brittiskt allt faktiskt var där ändå, brittisk dialekt, engelska pund och röda telefonkiosker. Väldigt mysigt.

När vi kom hem runt elva igårkväll var jag överdrivet seg efter att ha vart uppe sen sju på morgonen och vid halv ett däckade jag utan att ens läsa sista kapitlet i andra Twilight-boken. När jag vaknade nästa gång var klockan kvart över elva på morgonen, helt galet.

Idag har det regnat hela dagen, fast nu har det spruckit upp och himlen är blå. Vi har passat på o städat hela dagen och sen gick jag till skolan för att skypa med mor o far. I regnet gick jag dit och blöt blev jag och när jag kom fram fungerade inte internet. blev så sur att jag tog bussen hem och slängde mig på sängen en stund.

om nio dagar kommer martin o barbro :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0