2 april

GLAD ELLEN:
1. Ny lärare! Kanonbra också, varför har vi inte haft henne de senaste 4.5 veckorna? Hon är en riktigt sån där mysspanjorska som satt o ville lära sig fula ord på svenska/slovakiska/engelska i en halvtimme. Och vi fick spela alfapet på conversationlektionen!
2. Max lagade den megagoda tomatsåsen till middag till min o veronicas stora förtjusning.
3. Jag insåg, efter att jag skrivit ett sms till martin där jag sa att jag var avis på sveriges vårväder och sur på vinden här nere, att det var megastekigt väder på taket! Hur göttigt som helst, hoppas det håller sig så!
4. Jag körde min fotbollsworkout uppe på taket, i solen, i shorts o sportbh. härligt!
5. Vi är bjudna på fest ikväll med våra nya härliga klasskamrater, Maiyo, 28 från slovakien och Patrick 31, Florida.
6. Fortfarande förälskad i mina nya kläder sen i går :D

MINDRE GLAD ELLEN:
1. Wauter berättade för Max att Real Madrid-biljetterna nu kostar runbt 90-300 euro istället för 60 som vi hade hört från Patrick. För dyrt, för jävla tråkigt.
2. Patrick, Rutger och Alice åker hem i helgen, känns segt.

Övervägande glada känslor, känns riktigt bra!
Och imorrn har vi födelsedagsbarn i lägenheten också, Max fyller tjugo och det ska vi fiiiira!


Kommentarer
Postat av: adam

max lagar mat hela tiden ju!

2009-04-03 @ 00:51:44
Postat av: ellen

han är bra på det också! :D

2009-04-03 @ 17:34:09
URL: http://ellenpellenplutt.blogg.se/
Postat av: Sandra kusin

hur kan du?! barcelona ska det va!

2009-04-03 @ 18:47:04
Postat av: ellen

hurru! barcelona in my heart, men det var bortamatch mot dem nu på våren :P

2009-04-04 @ 00:44:38
URL: http://ellenpellenplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0