13 april

och vi har gått över gränsen till halva tiden. känns ganska bra ändå, trots att jag blir lite stressad över att vi bara har sex veckor kvar och varken varit i granada, sevilla, marbella eller gibraltar.. men, gibraltar tar vi nästa helg och sen får vi se hur framtiden ser ut!

idag var himlen klarblå och i vår lilla gränd var vinden inte särskilt påtaglig. Vi hade lektion utomhus i ungefär en kvart vilket var otroligt konstigt. vi satt på marken som vanligt på rasten och mayo, vår 28årige slovak satt o tjöta om att vi praa om för tråkiga ämnen på konversationslektionerna. han ville prata om sex och sprit helt enkelt. sen när lektionen skulle börja kom vår lärare o satte sig på marken bredvid oss, tände en cigarett och satt o prata med mayo om diverse olämliga ämnen.. udda.

när vi kom hem var vi laddade för en eftermiddag på stranden men även denna dagen fick vi vända hemåt pga sandstorm. jag hatar vind! det förstör bara när det blåser, både vädret och humöret.

men jag ska inte deppa, jag har hunnit med massor idag! skrivit brev, målat lite, tränat, handla, göra pannkakor och nu blogga. känns kanon.
(bara lite plugg kvar, men det får vi väl ta senare..)

Kommentarer
Postat av: malin

målar du?

2009-04-13 @ 22:28:09
URL: http://malinmargareta.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0