1 april

första april och jag har inte blivit lurad en enda gång. åtminstone inte som jag vet och jag har inte hört något som verkar skumt idag heller.. vad jag kommer ihåg..

idag slutade vi skolan halv två och jag gjorde segerdansen för att världshistoriens sämsta lärare nu inte längre är vår lärare. och nej, jag pratar inte om de lärare jag förut klagat på, utan detta var en ny, en som tydligt hatade läraryrket och som inte borde få vara i närheten av en skola överhuvudtaget. usch, jag kan inte ens skriva om henne utan att lkänna starka ogillande känslor.

idag åkte iallafall jag, åsa, camilla och amanda till IKEA yet again för att handla lite svenskmat och käka billiga köttbullar i IKEArestaurangen ännu en gång. Lika gott osm förra gången, och lika billigt! mumma.
efter IKEA tog vi bussen tillbaka till malaga centrum och efter tre minuter i bussen inser Åsa att hon glömt jackan på busshållplatsen och får hoppa av bussen och gå tillbaka. Vi andra åkte vidare och underhöll oss inne på Berschka där jag shoppade loss igen och nu sitter jag här, överlycklig, i en ny megasöt klänning! :D

Ikväll var det även landskamp Spanien-Turkiet, så vi tog oss till Namaste så fort som möjligt efter vår shoppingtur för att hinna se den sista halvtimmen av matchen. Vi trodde ju att fotboll är stort här nere och att det skulle vara lite drag på baren, men vi var nog de som var mest engagerade där. Kändes lite surt, men de vann ju iallafall och jag fick i mig en god Sex on the beach-drink på köpet.

Imorrn ska vi försöka hitta till Malaga CFs hemmaarena och köpa dyra biljetter till matchen på söndag;
Malaga CF-Real Madrid
How awsome is that?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0